Åbner Fre kl 10:00.
Åbner Fre kl 10:00.
På denne side finder du:

Handelsbetingelser gældende for onlinekøb

Betaling

Vi modtager betaling med VISA, Mastercard, Dankort og MobilePay. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen er afhentet af kureren.

Alle beløb er i Danske kroner og incl. moms.

Betaling foregår via QuickPay, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering

Vi bestræber os på at sende din pakke indenfor 1-2 hverdage, og sender med PostNord. Du har lov at annullere din ordre, helt frem til pakken afsendes.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købelovens bestemmelser. Reklamationsretten dækker både materiale- og funktionsfejl, dog ikke fejl eller skader opstået ved forkert betjening af produktet.

Vi dækker returneringsomkostninger i et rimeligt omfang i tilfælde af reklamation.

Ved returnering
Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

Repotek
Nørregade 2
8500 Grenaa

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refundering

Hvis der er aftalt refundering, bliver beløbet tilbageført på samme betalingsmiddel som ved købet.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter modtagelse af varen og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på kontakt@repotek.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du her: Fortrydelsesformular

Vi tilstræber en behandlingstid på fortrudte køb på maks to dage fra modtagelse af returvarerne.

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug. Dog gælder det for hovedtelefoner og rengøringsprodukter at de ikke kan returneres hvis emballagen er brudt og de har været afprøvet og derfor ikke kan sælges igen, da disse er hygiejneprodukter.

Du kan bestille en portolabel her: https://return.shipmondo.com/repotek eller med egen valgt metode. Returforsendelser skal sendes til:

Repotek
Nørregade 2
8500 Grenaa

Klagemuligheder – oversigt og links

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus, Toldboden 2
8800 Viborg

Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/odr
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: kontakt@repotek.dk

Handelsbetingelser gældende for køb i fysisk butik, herunder reparationer

Garanti

Udover reklamationsretten yder vi garanti på reservedele i to år fra fakturadato (dog kun ét år på batterier) og udført arbejde, med mindre andet er oplyst ved aftaleindgåelse. Undtaget er skærme på Apple computere, hvorpå der ydes 6 måneders reklamationsret. Garantien dækker fejl eller mangler der måtte være til stede ved udleveringen af produktet eller opstår på baggrund af almindeligt brug. Garantien dækker ikke i tilfælde af tab eller andre tilfælde hvor produktet har lidt fysisk overlast.

Repotek kan ikke holdes ansvarlig for produktets normale funktionalitet efter fysisk skade da der kan være skjulte defekter som først opleves efter eventuel reparation.

Opleves der fejl eller mangler på produktet efter reparation, bedes du henvende dig til Repotek som vil rådgive om dine muligheder som forbruger.

Producentgaranti

Producenten af produktet er ikke ansvarlig for fejl på udskiftede dele, eller på fejl der påviseligt er opstået som et resultat af udskiftningen. Ansvaret for at bevise hvordan eventuelle fejl er opstået påfalder kunden.

Der gøres opmærksom på at producenten kan vælge at afvise reparation, eller opkræve ekstra pris for reparation eller ombytning, når der har været skiftet reservedele på enheden i henhold til gældende lovgivning. Repotek kan ikke holdes ansvarlig for ekstra omkostninger der måtte påfalde kunden i denne sammenhæng.

Opbevaring og deling af persondata

Data du indtaster ved kundeoprettelse overføres via krypteret forbindelse og gemmes i Repoteks regnskabssystem, i henhold til databeskyttelsesloven. Dine data vil aldrig blive videregivet til tredjepart. Mailadressen benyttes udelukkende til fremsendelse af kvittering samt til en tilfredshedsundersøgelse.

Tæthedsgrad

Det tilstræbes at opnå samme grad af støv- og væsketæthed efter reperation, men det kan ikke garanteres at enheder er støv- og væsketætte i samme grad som da produktet var nyt.